Що необхідно знати про постановку на квартирний облік

Постановка на квартирний облік здійснюється у відповідності до розділу ІІІ Житлового Кодексу України ст. ст.31-46 та згідно Постанови Ради Міністрів Української РСР №470 від 11.12.1984 року «Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР.

Потребуючими поліпшення житлових умов визнаються громадяни:

  • Забезпечені жилою площею нижче за рівень (до 7 кв.м. на одну особу);
  • Які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;
  • Які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, у зв’язку з чим не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами сім’ї;
  • Які проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів;
  • Які проживають не менше 5 років за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;
  • Які проживають у гуртожитках;
  • Які проживають в одній кімнаті по 2 і більше сім’ї,незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старше за 9 років, крім подружжя( в тому числі якщо займане ними жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати;
  • Внутрішньо-переміщені особи з числа учасників бойових дій;

Тими, що потребують поліпшення житлових умов, визнаються також громадяни, які проживають у комунальних чи невпорядкованих стосовно умов даного населеного пункту квартирах.

На квартирний облік беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають, а також  мають реєстрацію місця проживання у даному населеному пункті.

Громадяни, які штучно погіршили житлові умови шляхом обміну займаного жилого приміщення, його псування або руйнування, відчуження придатного і достатнього за розміром для проживання жилого будинку (частини будинку), квартири, а також громадяни, у яких потреба в поліпшенні житлових умов виникла внаслідок вилучення житлового приміщення, використовуваного для одержання нетрудових доходів.

Для постановки на квартирний облік  необхідно особисто подати заяву встановленого зразка до Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради кабінети №114 та №110 з  наступним переліком  документів:

– довідка  про склад сім`ї;

– довідка з МБТІ (вул. І. Ступака, 1а) ;

– акт обстеження житлових умов, складений депутатом ;

– копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї  (при наявності);

– копію посвідчення інваліда війни (при наявності);

– копія паспорта 1,2 стор. та реєстрація ( на кожну особу);

– копії ідентифікаційних кодів ( на кожну особу);

– копія свідоцтва про народження дітей;

– копію свідоцтва про шлюб;

– при наявності нерухомого майна надати: копію технічного паспорту та копію  документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ